دانلود بازی و نرم افزار

دانلود بازی و نرم افزار

لطفا از صفحات دیگر وبلاگ هم دیدن کنید
دانلود بازی و نرم افزار

دانلود بازی و نرم افزار

لطفا از صفحات دیگر وبلاگ هم دیدن کنید

دانلود نرم افزار برنامه ریزی ورزشی آندروید runtastic PRO

 

این نرم افزار ویژه افرادی است که به ورزش هایی مانند:دو ، پیاده روی و دوچرخه سواری علاقه دارند.این نرم افزار با استفاده از GPS اطلاعات مفیدی مانند مسافت، سرعت، مسیر طی شده روی نقشه، میزان کالری مصرف شده و … را در اختیارتان می گذارد.از مزیت های این برنامه می توان به توقف خودکار هنگام ایستادن از حرکت، قابلیت تعیین میزان کالری برای سوزاندن، تعیین سرعت هدف، نمایش وضع آب و هوا و بسیاری امکانات عالی دیگر اشاره کرد.

ادامه مطلب ...

دانلود ویجت باتری شیطانی آندروید Skulls Battery Widget


این ویجت برای نشان دادن میزان باتری گوشی به صورت جمجمه طراحی شده است و این ویدجت می تواند شکلی ترسناک ، بامزه و جذاب به خود بگیرد.شما می توانید هم اکنون این ویدجت را از وبلاگ ما دانلود کنید و متمایز باشید.

ادامه مطلب ...

دانلود لانچر اندروید 4.1.1 Holo Launcher HD v2.0.2



توسط این لانچر شما می توانید گوشی خود را به آندروید 4.1.1 شبیه سازی کنید.شما می توانید در این لانچر تغییرات مورد نظر خود را اعمال کنید و تجربه کار با آندروید 4 را داشته باشید.



ادامه مطلب ...

دانلود تم Metro Style برای سیمبین،آنا و بل

استایل مترو Metro Style - دانلود تم  جذاب و جالب برای Symbian^3 Anna Belle

شما دوستان عزیز می توانید با لستفاده از این تم ظاهر گوشی نوکیا خود را تغییر دهید.این تم یک تم زیبا و شیک مکعبی است که قابل نصب بر روی سیستم عامل های سیمبین سری 60 ورژن 5 و آنا و بل می باشد.

ادامه مطلب ...

دانلود لانچر ssLauncher the Original نسخه جدید

2


در این لانچر همه چیز در اختیار شماست و می توانید شکل گوشی خود را هر طور که بخواهید طراحی کنید.


ادامه مطلب ...

دانلود ویجت خبر آنلاین آندروید

AndroidKade1
شما با استفاده از این ویجت جدید و متفاوت می توانید خبر های مختلف را مشاهده کنید و همین طور این ویجت بسیار کم حجم است و سرعت بالایی در هنگام اجرا دارد.برای اجرای این نرم افزار باید به اینترنت وصل شوید.

ادامه مطلب ...